Skip to main content Skip to search

SZEMÉLYI JÖVEDELEMADÓ BEVALLÁS

Magánszemélyeknek május 20.-áig, az előző évi jövedelemadó-kötelezettségükről személyi jövedelemadó (SZJA) bevallást kell benyújtaniuk a NAV-hoz.

Akkor is bevallást kell benyújtania, ha önadózásra kötelező egyéb jövedelmet is szerez. Például: Bevallást kell tennie a magánszemélynek legtöbb esetben, ha ingó- és/vagy ingatlan vagyonértékesítésből, avagy osztalékból származó adóköteles jövedelme is keletkezett.
Minden magyar állampolgárnak aki betöltötte a 18. életévét köteles adóbevallást benyújtani, még akkor is ha nem volt adóköteles jövedelme.
Ha egyszerűsített foglalkoztatás keretein belül dolgozott akkor az erről szóló igazolást is csatolnia kell a dokumentumokhoz.

BÍZZA RÁNK SZJA BEVALLÁSA ELKÉSZÍTÉSÉT

SZJA bevallását kedvezményes áron elkészítjük!
Önnek csak néhány egyszerű lépést kell végrehajtania:

• A magánszemély eljuttatja részünkre a jövedelem- és/vagy a kedvezményigazolások fénymásolatát vagy annak szkennelt változatát (M30 nyomtatvány, adatlap, )
  • Ha családi kedvezményre jogosult, akkor a gyermekek adatait ill. adóazonosító számukat is mellékelje. FONTOS: egyedül érvényesíti, vagy megossza házastársával ill. élettársával
  • Egyéb kedvezmények, mint pl. fogyatékossági vagy első házas kedvezmény esetén az igazolás fénymásolata.
  • Átutalja a 2200,- Ft-ot erre a bankszámlaszámra: Erste Bank 11600006-00000000-75789174 Ani&Spirik Könyvelő Iroda részére.
  • A közösen megállapított határnapon (általában pár munkanapon belül) átveheti tőlünk személyesen vagy e-mail-ben a kész bevallást.

Kattintson a lenti “BEKÜLDÖM A DOKUMENTUMOKAT” feliratú gombra!

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. További információ

Bezárás