Skip to main content Skip to search

SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS

SZOLGÁLTATÁSUNKKAL JOBBAN JÁR!

A székhelyszolgáltatásunk megkönnyíti az Ön és cége életét, jelentős terhet levéve az ügyvezetők válláról.

Székhelyszolgáltatóként arra vállalunk kötelezettséget, hogy átvesszük a cég részére érkező leveleket, a levél tartalmát scannelt formátumban továbbítjuk az ügyfél részére és egy hónapban egyszer ki is postázzuk őket.

A székhelyszolgáltatásunk rendezett irodai környezetet biztosít, ahol gond nélkül végbemehet egy esetleges revízió, nem okozva kellemetlenséget Önnek, hiszen egy váratlan NAV-os ellenőrzés, egy az Ön lakásában tartott családi összejövetel közepén nem túl jó szituáció.

Válasszon minket, mert:

A székhelyszolgáltatásunk olyan, mintha saját titkárral vagy titkárnővel rendelkezne, aki kezeli a leveleit és nem Önnek kell bajlódnia azok átvételével, iktatásával. Fontos még ezen felül, hogy ha saját lakását adja meg székhelyként, nem feltétlenül tudja mindig átvenni az érkező leveleket, hiszen munkájából kifolyólag nem mindig tartózkodik otthon.

Épp ezért kellemetlenséget tud okozni, hogy egy hosszú, fárasztó nap után még a postára kell szaladgálnia egy ajánlott vagy tértivevényes levél végett, nem is beszélve arról, hogy néhány posta igen rövid nyitva-tartással működik, így szinte patthelyzetbe hozva Önt a levélátvételt illetően.

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás